måndag 30 april 2012

Broken Hearted Girl


Hallojsan allihopa, Sofia här! 

Just nu sitter jag här och kollar på när Louise gör sig i ordning för att gå ut och ha lite roligt. Jag skulle egentligen följt med men jag är inte mentalt stabil för att göra något sådant! Känner att jag vill inte förstöra för alla andra genom att gå runt och se deppig ut! Förhoppningsvis så har allt löst sig till helgen och blir som förr igen.. But who know!

Men igår mötte jag upp Louise iallafall på stan och vi gick och tog oss en mjukglass och satte oss vid Klarälven! Det var så mysigt att sitta där klockan 7 när solen fortfarande var framme! 
Idag har vi varit på Bergvik och shoppat lite igen, jag köpte skor och solglasögon. 


 Mumsigt!!

Underbar kväll i solen vid Klarälven! 


Skopunkten:
Vita sneakers 99:- 
Gråa sneakers 99:- 
De orangea 199:-
Blåa skosnören (grå skorna) 25:- 
Solglasögon från glitter 100:- 




Broken Hearted Girl - Beyonce

Min kväll kommer suga så hårt men hoppas ni får det bäst iallafall!! 

I'm afraid of losing you <3









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar