söndag 8 april 2012

Baby, you light up my world!

Hejsan hoppsan, Sofia här! :D 

Jag skulle ha gjort ett inlägg när jag vaknade förut men internet krånglande, så då orkade jag inte bry mig! :P Men ni får ett inlägg nu istället :D 

Hoppas ni har haft en bra start på dagen, det har iallafall jag haft! Jag har inte hunnit göra så mycket förutom göra mig i ordning och plocka lite på rummet! Jag fattar inte hur mitt rum kan bli så stökigt hela tiden :P  Min förkylning vill inte släppa, men jag är för glad för att orka bry mig om allt dåligt som finns! Det ända jag kan tänka på är DIG, du har förtrollat mig något helt otroligt! Jag vill bara skrika rakt ut hur jävla lycklig jag är! Längtar bara efter att du ska höra av dig <3 
 Men nog om min lycka nu. Idag kommer släkten på mammas sida hit för att äta ett försenat påskbord. Ska bli super kul att få träffa dem igen, det va ett bra tag sen sist! Mycket mer än så tror jag faktisk inte händer för mig idag :P  

Jag och mamma förut :P 
mamma: varför är du så glad för?? 
jag: får man inte vara glad eller? 
mamma: jo, men länge sedan jag såg dig såhär! 

Om till och med mamma märker det så märker alla det! ;) 


En löjligt glad tjej, som inte riktigt vet vart hon ska göra av all lycka! :') 





What Makes You Beautiful - One Direction




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar