tisdag 1 maj 2012

Fuck you

Hej, Sofia här! 

Nu har jag iallafall fått reda på beslutet klockan 04.21 kom det, det kunde varit bättre men skönt att jag inte behöver fundera över hur det blir mer! 
Fick även reda på att jag varit med en mes, man gör fan inte slut på sms det är nog det fegaste och omognaste jag vet! Hoppas verkligen du vet hur kär jag var i dig och hur mycket du har krossat mig. Du skrev "förlåt om jag ledde dig in på villospår", klart som fan att du gjorde det efter allt du sa...Men du var jävligt bra på att ljuga ska jag tala om! Ärlighet, ta reda på vad det är så kommer det gå mycket lättare för dig i livet!! 
Du är precis som alla andra killar, hur fan kunde jag vara så dum och lita på dig?? Ångrar verkligen att jag började snacka med dig igen, hade jag inte gjort det hade jag inte mått såhär nu. Jag skulle ha litat på magkänslan men hjärtat övertalade mig. 
Nu ska jag iallafall försöka gå vidare även om det kommer bli jävligt svårt att läka detta sår, men med mina fina vänner klarar jag allt! 

Louise kommer hit sen för att stötta mig, vilket jag verkligen behöver nu! Ni som inte känner henne, to bad for you säger jag bara <3 
Min syster kommer hem från London idag också vilket ska bli väldigt skönt! Ikväll kör hon mig till kil, vi får väl se hur det gr på praktiken imorgon när jag mår såhär, skönt iallafall att man har så bra stöd på praktiken och att de förstår mig!! Ni är underbara <3 

Ni får ha en underbar dag så hör jag av mig när jag orkar igen, men hoppas ni är med mig då :) 

 

1 kommentar: