måndag 2 april 2012

Vänskap som aldrig ska försvinna!

Hej, Sofia här! ;)

Jag tänkte bara göra ett snabbt inlägg om världens underbaraste vän!
Vi har inte känt varandra länge, men ändå är det hon som betyder mest för mig! Bara att få vara hennes vän är helt otroligt, trodde aldrig jag skulle klicka såhär bra med någon såhär fort som det egentligen har gått. Hon finns här för mig alla timmar på dygnet och hon vet precis när jag behöver henne extra mycket. Hon har hjälp mig genom många jobbiga/sårande saker, det är liksom hon som får mig orka stå på två ben.
Ibland är det jobbigt att gå upp till skolan men när jag vet att hon står på torget och väntar på mig för att ta bussen till skolan blir allt så mycket lättare. Hon får mig alltid att skratta och må så jävla bra, alla skulle ha en vän som henne. Jag vill inte ens tänka på vad som hade hänt om inte hon funnits och stöttat mig! Hon gör så att livet blir bäst! En vänskap som denna är inget man släpper, just därför kommer jag alltid finnas här för dig vad som än händer i våra liv.

Jag kommer ihåg första gången jag såg henne då tänkte jag "fyfan, vilken bitch, Ska jag behöva gå med henne i 3 år?!" haha..
Men efter några dagar fattade jag vilken skön människa hon är. Du är så himla lik mig men samtidigt inte. Vårt första samtal var om löshår, jag vet inte varför vi började snacka om just det men det gick ju bra iallafall. Kommer aldrig glömma vårt första samtal! :D 
 



True Friend - Hannah Montana 




 Jag älskar dig världens bästa Louise (det är henne jag driver denna blogg med). <3 

Nej nu är det dags att sova, det är ju faktiskt en dag imorgon också!
Goodnight, sweet dreams! :D 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar