onsdag 11 april 2012

Don't hate me!

Hej på er allihopa, Louise här!
Asså blir så deppad av vädret vi har, det har liksom regnat i typ 3 dar nu inte kul precis. Ikväll Blir det i alla fall bio med bästa Sofia. Men innan jag drar ditt har jag lite att stå i, jag måste bla plugga lite typ göra klar svenskan och BF uppgifterna :/ Sen måste jag ta en väldigt jobbig diskussion med en viss person, något jag önska jag slapp eftersom jag vet att båda kommer bli sårade :'(
Så det kommer nog bli en rätt lång dag för mig fram tills jag kommer till Sofia då hoppas jag att hon lyfter min dag som alltid :P
Och som försvar för den där hund saken Sofia fick så har jag inte köpt den själv utan fick den i en goodiebag när vi var på tjejkvällen på färjestad :p  




I'm Not The One - 3OH!3 

                        Ha en bra dag!!

1 kommentar: