fredag 6 april 2012

SNÖ?!

Godmorgon, Sofia här! 

Hoppas ni har sovit gott, för det har INTE jag gjort!!! :@ Har vaknat nästan varje halvtimme hela natten av att jag kväver mig själv, inte roligt alls! Sen när jag vaknade i morse klockan 7? så var mina ögon igenklistrade och jag hade skit ont i ett öra.. Som vanligt fick jag panik och visste inte riktigt vad jag skulle göra, men på något konstigt sätt somnade jag och nu har jag inte ont längre :D 
När jag vaknade nu så tittade jag ut genom fönstret och vad får jag se???.. Det snöar ju!!!! Usch, snö ska det inte vara nu det e ju april! 
Men ska försöka göra denna dagen bra ändå, även fast jag fortfarande är jätteförkyld och är förbannad på vädret! Idag får vi nämligen gäster, det är egentligen bara våra grannar men bättre gäster än dem finns faktiskt inte! :D 

Det är ju faktiskt långfredag, en röddag så man ska inte göra så mycket :P 
Hoppas ni får en superbra dag <3 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar