fredag 13 april 2012

Feel Like Dancing

Hej på er, Louise här! 
Ledsen att jag inte uppdatera nått igår, men jag kom hem rätt sent och var ass trött så jag gick och la mig direkt typ :P
Efter lunchen med mamma och syrran åkte vi och träffa min moster en stund sen skjutsa mamma mig och Oskar direkt till Jenny så det vart rätt sent som ni kan förstå ;)
Om typ en halv timme ska vi åka och äta lite mat hos farmor & farfar, lovade nämligen att titta förbi en sväng under lovet. Behöver också göra klar allt skolarbete idag också, vi får se hur det går med det. Annars ska jag inte göra så mycket mer, vi får se vart dagen bär:P




I Feel Like Dancing - Alll Time Low

                      Ha en bra dag!!

1 kommentar:

  1. OMG!!! Det är ju du Louise:D. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA Kan du inte starta TH bloggen igen??? Jag saknar den! :'(

    SvaraRadera