lördag 7 april 2012

Sweet kissin' in the moonlight

Hej alla fina påskkärringar, Sofia här :) 

Denna dagen har varit helt otrolig, har inte slutat le en ända gång. Helt otroligt! 
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt jag har faktiskt städat mitt rum, uh va jobbigt det var... 
Har precis ätit pizza, vilket va gott men skulle nog inte ha ätit så mycket som jag gjorde! "Bulimi för en minut? Ja, tack!" Usch hatar att äta pizza egentligen för det spelar ingen roll hur lite man än äter så blir man alltid sådär äckligt mätt av allt fett som är i pizzan :P Kollade upp hur många kalorier en pizza innehåller, en pizza innehåller ungefär 1000-2000 kcal beroende på vad man har på pizzan. Min med pommes innehåller väl minst 2000 kcal?! Jag åt halva så då fick jag i mig 1000 kcal, hälften av vad man ska ha i sig på en hel dag som kvinna! :P Men gött va det iaf! 

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på film och smsa med en helt underbar person! <3
Hoppas ni har haft en lika bra påskafton som jag :D 


Min fantastiska pizza, med pommes och kebab!!

Ha det bäst! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar