torsdag 19 april 2012

Lager 157

Hej, Louise här!
Ledsen att jag inte bloggade igår men min dator har fått nått virus elr nått för den går knappt att starta just nu. Det ända som händer är att skärmen blir grå:/ Så nu har jag snott datorn vi har i köket till någon lagar min:P

Idag har det var en helt underbar dag :) Var på praktiken idag som ni kanske vet och det har vart så himla lugnt och skönt, inte ett ända tjafs elr bråk mellan barnen och inte en ända sur min, helt underbart asså :D
Slutade vid 2 idag och åkte hem direkt eftersom mamma lovat att åka till den nya butiken Lager 157 som öppnade idag. Skit bra affär asså, är lite imponerad måste jag säga. jag köpte bara en så kallade "pippi tröja," Var mest där för att checka lite eftersom jag har lovat att följa med Sofia dit på måndag och då ska jag shoppa ihjäl mig :P 
Btw Sofia fyller 17 nu på måndag, glöm inte det ;)


Nu ska jag nog snart hoppa in i duschen. Senare ikväll blir det nog big brother elr nån film:P
Har förresten fått ett nytt favorit program tror jag, "ridiculousness" på MTV så himla  är det och ja jag är jävligt skadeglad x)


So Good - B.o.B

Ha en bra kväll!! <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar