lördag 21 april 2012

Yes or no?

Hejsan hoppsan, Sofia här! 

Kom precis hem från pappa, jag har haft en super mysig dag med trerätters middag och massa mys! Vilken go familj man har. Va så underbart att vara ute i sommarstugan idag när det blev så fint väder! Där kommer jag spendera många av mina lediga dagar i sommar! 
Nu ska jag sätta mig och skriva ett personligt brev eftersom jag ska söka jobb som jordgubbsförsäljare, har även sökt kommunalt så får hoppas på två sommarjobb i sommar så det blir mycket pengar ;) Problemet är att jag aldrig skrivit ett personligt brev förut så detta kan sluta hur som helst, men syrran har skrivit punkter på vad jag ska ha med för att det ska bli bra ;) Me like! 
Ikväll ska jag nog träffa en speciell person, har inte riktigt bestämt mig än men det skulle vara skönt att få det gjort! Men det lutar faktiskt mer mot ett JA just nu!  

 Den fina stugan ute på hyn! (Den är större än vad den ser ut :P)

 Underbara Gustav som tar en tupplur! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar