lördag 7 april 2012

You Are Amazing!

Godmorgon på er allihopa, Sofia här! :) 

Jag tänkte göra ett inlägg när jag vaknade i morse klockan 6 men jag orkade inte riktigt :P 
Denna natten har varit underbar, har inte sovit såhär bra på 3 veckor! Jag är fortfarande jätteförkyld men nu sitter det mest i halsen. Jag har drömt en underbar dröm i natt också om en speciell person! :D 
Men inte ens min förkylning och att jag vaknade tidigt kan inte förstöra mitt humör idag, jag är så lycklig och glad tack vare en underbar person! Länge sen jag kände mig såhär. 
Idag ska jag försöka städa, jag skulle egentligen ha städat i torsdags men det blev som det blev med det. Sen måste jag även titta lite på matten, ligger ett helt kapitel efter, fattar inte hur jag kan vara så grym :P haha... Ikväll blir det lördagsmys med familjen, det var så sjukt länge sedan vi umgicks tillsammans en lördagskväll! Har hört ryckte om att det blir pizza, det va så sjukt länge sedan jag åt det så ska bli mumsigt!  
Det är ju även påskafton idag så jag hoppas ni kommer ihåg att klä ut er och knacka dörr! Kom till mig för om ni är snyggt utklädda finns det godis att få eftersom jag inte äter det jag får från folk ;) Kom även ihåg att äta mycket påskmat, dricka påskmust och äta godis så ni styr!! 



En trött men ack så lycklig tjej på påskaftons morgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar