måndag 16 april 2012

Rosa Helikopter

Hello my friends, Sofia here! ;) 

Förlåt för att det inte har blivit något inlägg idag men jag försov mig i morse så hann inte göra något, sen under dagen har vi inte haft tillgång till några datorer! Vi hade nationellt prov i engelska idag muntligt, det gick hyfsat och det blev ganska flummigt :P Jag och Louise har tränat idag också, det va så himla skönt! Va länge sedan jag verkligen tog ut mig ;) Mer har faktiskt inte hänt idag och kommer inte hända mycket mer heller.. 
 Hoppas Louise bloggar sen för jag orkar inte skriva mer! :P
Nu väntar maten i mikron sen blir det att plugga matte och se på film och lata sig ordentligt! 


 Rosa Helikopter - Peaches


    Ni får ha det bäst!!

2 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tävlar, lycka till! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Har en tävling i bloggen där du kan vinna en valfri samling med kakeldekorer i form av recept!
    Hur fina somhelst!
    In och tävla!
    http://jessica182.blogg.se/2012/april/tavling.html

    Kram!

    SvaraRadera