fredag 13 april 2012

Sanna mina ord

Hej, Sofia här! 

Har inte orkat blogga idag, gör inte det nu heller egentligen men vafan! Idag har jag äntligen gjort färdigt VG-frågorna till svenskarbetet, bara MVG- frågorna kvar nu då :P Tänkte även träna men när jag kom till parkeringen utanför Friskis&Svettis så ångrade jag mig väldigt snabbt. Det var proppat med både bilar och cyklar så jag gick inte ens in. Kände att jag inte hade tiden att stå och vänta på att träna i hundra år! :P 
Nu sitter jag här hemma och kollade efter biljetter till Cirkus Maximum som är i Karlstad under helgen, men det blev en chock när jag såg hur mycket biljetterna kostar, De ska ha 280 kronor för en vuxen biljett, så det blir ingen cirkus för mig och Louise del vilket är väldigt synd för skulle vara väldigt roligt att uppleva det man älskade när man var barn! 
Nu pratar jag med Louise, boring....! ;) 
Ha en bra kväll! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar