torsdag 26 april 2012

I'm in love

Halloj allihopa, Sofia är tillbaka :P 

Förlåt för att det inte har blivit någon uppdatering sen i måndags, men jag har verkligen inte hunnit! :( 
Tänkte dra upp lite vad jag gjort nu under veckan och vad som händer resten av veckan! 

Måndag: Jag var i skolan som vanligt, hade matte prov och utvecklingssamtal! Jag och Lousie var även på Lager 157, vilket inte var en affär för mig riktigt menmen! När jag kom hem drog jag till Markus för att sova där, vilket kanske inte var så smart eftersom jag skulle ha nationella prov i svenska på Tisdagen. Fick ungefär 1 timmes sömn, haha :P 
Tisdag: Vaknade hemma hos Markus vilket var helt underbart såklart ;) Drog till skolan för att ha nationellt prov, gick nog helt okej ändå! Efter skolan tog jag, Louise en sväng på stan och Bergvik och käkade gött på Max! :P När jag kom hem hade jag ett inplanerat möte att gå på klockan 16.30, mer än så kan jag inte säga om det..! Eftermötet blev det att snabba sig hem och göra sig i ordning för att bli körd till Kil av mamma. Jag somnade i bilden, mamma sa att jag hängde framåt i bältet på något konstigt sätt :P haha.. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv! 
Onsdag: Jag var på praktiken som vanligt där de firade min födelsedag, jag fick även present av dem 260:- på Make Up Store. Aldrig fel med presenter. Jag var tvungen att åka hem till Karlstad igen eftersom jag skulle ha nationella prov i svenska igen på torsdagen! Eftersom jag aldrig lär mig av mina misstag så sov jag självklart hos Markus igen, vi kollade på film och han gav mig massage ;) 
Torsdag: Vaknade hos Markus idag igen, hihi! Stack iväg till skolan och hade nationellt prov...igen :P Efter skolan stack jag, Linnea och Louise till Stadium Outlet som öppnade idag på Välsviken, men där gick det inte att köpa något eftersom att kön var genom hela jävla affären! En liten fråga jobbar inte folk längre, eller tar de ledigt för att få vara först att shoppa i en ny butik?? haha :P Nu sitter jag här och ska göra mig i ordning för att åka tillbaka till Kil :)
Fredag: Praktik somvanligt, sen dra till mormor, packa och åka hem! Ja, imorgon blir det att sova hos Markus igen ofc ;) Blir väl kanske typ att käka pizza, glo på film och ha det gött! :P 
Trodde att jag skulle få sovmorgon på lördag, men nej. Markus ska tydligen på folkrace eller vad det heter eftersom han hade lovat sin kusin det för länge sedan! Menmen, det är väl bara att gå upp och åka hem :P 
Vet inte vad som händer mer denna helg men jag slänger väl in något inlägg till helgen!  


Vad jag shoppade på Lager 157:
Body Butter 40:- st
Skjorta 150:- 
Halsduk 2 för 100:-

Ni får ha en fortsatt bra dag och kväll så slänger jag nog in ett inlägg imorgon innan jag drar till Markus om jag hinner :P 

  
 
 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar