lördag 21 april 2012

Talande gris!?!

Hej & god morgon, Louise här!
Vaknade för en halv timme sen och är fortfarande jätte trött hur går det ihop?
Nu ska jag i alla fall ta och göra mej i ordning för vid 3 ska jag åka och träffa Emil :)
Kanske tar och plockar lite i mitt rum också om jag hinner men det tvivlar jag på att jag gör :P
Skulle egentligen ha åkt till New Yoker i Örebro med mamma idag men hon var tvungen att jobba idag så det får bli någon annan helg ;)
Vilken hemsk dröm du hade Sofia, nått sånt får aldrig hända i verkligheten. Och på tal om drömmar hade jag en väldigt konstig dröm i natt. Drömde att jag var vilse i en mörk skog med en talande gris och onda ormar, Och typ alla jag känner hade förvandlats till vampyrer och vägrade hjälpa mej ut ur skogen pga att jag hade en talande gris :S Hel sjukt, hur kommer man ens på att drömma om nått sånt :P

 
Princess Of China - Coldplay & Rihanna

Ha en bra dag! Uppdaterarnmer när jag kommer hem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar