måndag 23 april 2012

Örjan

Hej allihopa, en nybliven sjuttonåring här :P 
Jag har haft en underbar dag idag med mina nära och kära och massa fika. Men det finns en person som jag har tänkt på exakt hela dagen som inte kunde närvara idag :'( Nu har jag fått ihop lite pengar så nu kan jag shoppa på Lager 157 imorgon, fick även presentkort där från både Louise och min moster! Livet är allt gött ibland alltså! 

Men nu måste jag och Louise gå och lägga oss så vi orkar shoppa imorgon efter skolan.. Vi har även ett matte prov imorgon som ingen av oss har pluggat till, lyckat eller? ;) 
Mina fina presenter från idag:
Presentkort Hm - Grannarna 
12 par strumpor - mamma 
600 kr - mamma 
500 kr - mormor 
500 kr - pappa
10 kr vinst på en av lotterna - mamma
Presentkort Lagar 157 - Louise
Presentkort Lager 157 - Moster 
  En tröja som kommer upp på bloggen senare - Syrran
Godis - Mamma 

Louises nya "bästa vän" Örjan! :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar