onsdag 4 april 2012

Hej, Louise här!
Som ni ser har vi gjort en header nu, blev riktigt nöjd med designen men bilder ska nog förmodligen bytas ut någon gång i framtiden. 
Idag har både jag och Sofia vart på våra praktikplatser, Sofia i Kil och jag här i  Karlstad. Efter praktiken tog jag en sväng till gymmet och träna i 1½ timme. Det var riktigt härligt då fick jag tid att tänka och rensa hjärnan lite vilket verkligen behövdes, nu känner jag mej 100gånger lättare :P Jag har även vart ute och övningskört med pappa idag så nu är jag ännu ett steg närmare körkortet x) Bara 1 år och typ 1 månad kvar nu :d 
Sofia är som sagt i Kil nu eftersom hon har praktik där bor hon hos sin mormor onsdag-fredag så det kommer till mesta dels bli jag som bloggar dom dagarna men med "samråd," elr vad det heter, med Sofia ofc. För er som inte vet så har vi skolämnen måndag & tisdag och är tvungna att va i skolan men onsdag - fredag har vi antingen praktik elr karaktärsämnen vi har praktik nu och vi kommer ha det in några veckor till framöver.
Nu när det här är utträtt ska jag nog ta och se ett avsnitt av Walking dead tror jag :)

  
Paradise - Clodplay                

               Ha en bra kväll nu everyone! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar