tisdag 24 april 2012

BLÄÄÄ!!

Hej everyone, Louise här!
Sorry för att jag inte uppdatera nått igår men jag somna med datorn i knät igår vid typ 10 elr nått :P
Ni anar inte hur trött jag var igår och inte tala om igår morse asså omg vad trött jag var '.' 
Igår var vi ju och shoppa lite på lager 157 som Sofia skrev, vart inte sådär jätte mycket för min del men bättre än inget alls :P Vi gick även en sväng på stan och bergvik idag vart bara en jeansskjorta.
Vi har haft nationella prov idag också, svenska läsförståelse, BLÄÄÄÄ!!! är det ända jag har att säga om det.
Nu ska jag ta och se på vampire diaries avsnittet jag missa i fredags, älskar den serien ♥

 Jeansskjorta H&M 99:-  Hoodie Lager 157 150:-  Grå & svart halsduk Lager 157 60:-  
 Bodylotion Lager 157 40:-    


Bleed - Hot Chelle rea. 
This song is so f***ng beautiful♥♥

Ha det bra♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar