fredag 20 april 2012

The bitch is back in town

Hej alla glada, Sofia här! 
The bitch is back! :P
Som ni kanske har fattat så har jag varit på praktik därför jag inte har kunnat gjort något inlägg. Kan ju egentligen göra från mobilen men det blir inte lika bra, så jag låter Louise ta hand om det ;) 
Kan ju börja med att berätta om tisdagen, först var jag ju i skolan och hade idrott på Mariebergsskogen och efter det åkte jag in till stan med Louise och träffade en kille som inte får nämnas vid namn p´å bloggen pga att hans flickvän kan bli sur... Men vi är bara vänner, trust me :P Under tiden vi väntade på honom så shoppade jag lite, det blev inte så mycket eftersom jag ska spara pengar för att kunna shoppa på Lager 157 på måndag med Louise! 
I onsdags bakade jag biskvier hos mormor har aldrig gjort det förut, det va hur krångligt som helst och tog så himla lång tid. Började baka 18-00 och slutade 21.15, det kallar jag att baka kakor det ;) 
I torsdags var jag ju på praktiken som vanligt men gick hem rätt tidigt eftersom jag mådde psykiskt dåligt och kände att jag inte orkade vara kvar. :( Men nu har jag sagt upp kontakten med alla människor som bara är ute efter att få mig att må dåligt, så nu mår jag rent ut sagt så jävla bra! Livet leker helt enkelt! 
Idag då har det inte hänt ett skit egentligen förutom att jag har varit på praktiken och äntligen kommit hem till min egna säng där jag kan sova tryggt! Kommer spendera min kväll i sängen för att tagga inför alla födelsedagskalas jag ska ha denna helg! Imorgon ska jag fira med pappa, hans tjej och min syrra, på söndag med mamma och hennes släckt och grannar och på måndag är det min födelsedag då jag bara ska fira den med älskade Louise, mamma och Sandra! Som ni kanske har märkt så tillhör Louise min familj och kommer alltid göra ;) 


 Inköp: 
Foundation 149:- st, Puder 129:- st, Mascara 139:- st, Eyeliner 99:- st, lösnaglar 89:-, Leggins 99:- st

 Mina fina biskvier till kalaset på söndag!

                        Ha en grym kväll nu. Ciao!
                                 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar