lördag 14 april 2012

Give Your Heart A Break

Hej allesammans! 
Blev ingen träning idag heller! När jag vaknade i morse kliade det på armarna men brydde mig inte mer om det och gick till bussen. När jag satt på bussen in till stan så kände jag hur det började klia mer och mer på armarna och att det började klia på benen! När jag väl kom till stan så kliade det som in i helvete på hela kroppen. Ryggen, armarna, fötterna, ryggen, magen trodde jag skulle dö! Jag ringde mamma och hon sa att jag skulle komma hem direkt så hon fick se vad det var. När jag kom hem och tog av mig byxorna var hela benen knallröda, det såg ungefär ut som att jag var solbränd. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, har ju hört massa saker om massa sjukdomar och sånt! Men nu är det borta vet inte riktigt vad det var, men hemskt var det iallafall! Mamma sa att det kan ha med stress att göra, vilket kan vara sant! Jag är alltid stressad och har alltid mycket att göra, det beror på att jag suger på att planera och säger "jag gör det sen" om exakt allt jag ska göra! Nu är det en ny Sofia som ska fram, "jag gör det direkt"!
Är jag såhär imorgon så tänker jag träna ändå, I don't care. Jag dör om jag inte får träna! Har bara tränat en dag denna veckan fast jag egentligen skulle ha tränat varje dag nästan! Tack vare sjukdom, utslagen idag och att det va mycket folk igår har gjort så att det inte blivit så mycket som jag ville! Men nu är det slut på mitt trams att jag inte kan/vill hela tiden nu ska jag träna hur tråkigt/jobbigt det än är. Jag har ett mål och dit ska jag innan sommaren är här! 



            
Give Your Heart A Break - Demi Lovato 

Ni får ha en toppendag! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar