söndag 15 april 2012

Svar!

Hej, Louise här!
Nu tänker jag inte försöka plugga mer, det har helt ärligt gått skit dåligt men jag har i alla fall gjort alla C uppgifter ;) Jag har inte bara pluggat idag jag har gjort mycket mer än så. Jag har vart ute och övningskört med pappa och lillsyrran var med, skit rädd var hon innan jag börja köra men hon kom hem levande och erkände faktiskt att jag inte kör så dåligt :P Ännu ett steg närmare mitt körkort, som jag brukar säga :d

Tänkte svara på en kommentar jag fick i ett tidigare inlägg av Johanna: OMG!!! Det är ju du Louise:D. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA Kan du inte starta TH bloggen igen??? Jag saknar den! :'(
Jo det är ju såhär att det krävdes en hel del tid och engagemang. En tid som jag inte har längre och jag är i en punkt i levet där TH inte är prio1 längre. Skola, vänner, familj och träning är viktigare just nu och TH kommer i andra hand. För att kunna driva en TH blogg krävs det att de inte kommer i andra hand utan i första hand. Något de inte gör för mig längre. Men jag måste erkänna att jag saknar det lite jag också men det kommer en tid i livet när man måste börja prioritera annorlunda.
Ni och TH kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och ni betydde mycket under de där 2 åren <3 

Nu ska jag ta och plocka lite i mitt rum innan vi får gäster :)


Hurricanes And Suns - Tokio Hotel

Träffen med TH i våras :D En bild som gör mig jävlig glad xP


 Ha en bra kväll! :)

1 kommentar:

  1. Hola chica!
    För det första så hoppas jag du haft en toppen start på veckan!
    & för det andra så tänkte jag tipsa om 2 tävlingar jag har just nu :-)

    * Vinn super snygg mustaschring -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-snygg-mustaschring.html#comment
    * Veckans blogg, drar 3 vinnare genom slumpen som också får stå en vecka i min meny! -> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-2.html#comment

    GO FOR IT, vad har du att förlora liksom ? :-D

    SvaraRadera