söndag 22 april 2012

You raise me up

Godmorgon på er, Sofia här :) 

Jag har precis kommit ut ur duschen och ska göra mig i ordning för idag är det dags för födelsedag nummer två. Alltså den med släkten på mammas sida, grannar och världens bästa Louise! Eftersom att Louise inte är en gäst här längre så ska hon komma lite tidigare än de andra :P Har även skickat in min ansökan om jordgubbsförsäljare, nu är det bara att hoppas! 
Kan säga att jag hade en underbar kväll igår med den personen jag träffade, vi var ute och gick till 00.15. Tror aldrig jag har frusit så mycket i hela mitt liv, men det var det verkligen värt kan jag tala om! Du får mig verkligen att må bra och tar mig för den jag är och försöker inte göra om mig till något perfekt jävla tidningsideal! 
Nej, nu ska jag göra mig i ordning och plocka lite på rummet så att Louise säng får plats ikväll!

 


You Raise Me Up - Westlife


Ni får ha en toppendag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar