måndag 16 april 2012

The Day!

Hej, Louise här!
Asså jag måste komma på någon ny hälsningsfras den känns så himla tråkig :P
Första skoldagen efter påsklovet och känner att jag så gärna vill gå tillbaka i tiden lite typ en vecka elr nått ;p
dessvärre går ju inte det så jag var tvungen att dra mig upp i morse ändå ;/ Har nog aldrig haft en så seg morgon som jag hade i morse :p
Det har inte hänt så mycket idag. Vi såg tussen gånger starkare på svenskan, har sett den en gång förut och då tyckte jag den var skit dålig men den var mycket bättre nu andre gången jag såg den så idag var den bara dålig ;) Har även haft muntligt nationellt prov i engelska idag och det gick faktiskt bra för en gångs skull, men som Sofia sa så vart det lite flummigt xD
Precis som Sofia var jag också och träna idag men fick grymt ont i knäna igen, det har bara blivit värre sen jag sluta med fotbollen och jag som trodde det skulle bli mycket bättre men nejnej. Måste nog gå iväg med det snar såhär kan jag inte ha det.
Nu ska jag ta och slappa med en film tror jag elr så börjar jag se nån ny serie, får se hur jag gör ;d
 Btw så har jag uppdaterat tränings låt listen lite, visst är man duktig ;P 



Some Nights - Fun    

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar