torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag, en dag som alla andra

Tjabba Tjena Hallå, Sofia här :D

Precis som Louise skrev i förra inlägget så kommer jag inte blogga något mellan onsdag och fredag pga praktik i vanliga fall, men denna veckan är inte som alla andra veckor! För det första har jag blivit grymt förkyld så jag kan inte sova utan att jag kväver mig själv, inget jag rekommenderar. Pga att jag är sjuk så har jag inte varit något på praktiken idag, vilket är väldigt synd! 
Sen fick jag knappt vara på praktiken igår heller för jag hade ett möte inplanerat på morgonen, mer än så kan jag inte säga. ;) Och imorgon som ni alla vet är det långfredag, vilket är en röddag så då blir det inte heller någon praktik! 
Men nog om det, nu är det ju faktiskt påsk och man ska vara glad och klä ut sig till påskärrig och påskgubbe och allt det finns! Men denna påsk kommer bli lite annorlunda i år för det blir inget godis för min del pga att jag inte vill förstöra min träning för mycket, jag får hålla mig till exotiska frukter vilket också är en stor favorit! :D  
Men hoppas ni andra äter en massa godis åt mig! 




Men nu måste jag städa mitt rum, det ser ut som ett bombnedslag! xD 
Sen ikväll ska jag bara ligga i sängen och se på film och tycka synd om mig själv! ;)


 No One - Cas Haley


 Ha en fortsatt underbar skärtorsdag! :D <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar