lördag 21 april 2012

Birthday number one

Godmorgon alla glada, Sofia här! 

Hoppas ni har haft en bra och go morgon. Jag vaknade i morse av att jag va så himla pigg och ville inte ligga kvar i sängen, den känslan skulle man ha när det är skola så skulle det bli mycket enklare ;) Jag har inte gjort så mycket idag förutom att tagit det lugnt och gjort mig i ordning. Just nu sitter jag och väntar på pappa som ska komma om ungefär en timme och hämta mig sen åker vi ut till sommarstugan och firar min födelsedag, UNDERBART! Hoppas på pengar i present så jag kan shoppa på Lager 157! Idag kommer det inte hända så mycket mer för mig eftersom jag har lovat att vara pappas hela dagen! :P 
Eftersom jag har tid kan jag ju passa på att berätta att jag hade en väldigt hemsk dröm inatt. Jag drömde om att Louise och jag blev ovänner över en kille, vilket aldrig kommer få hända. Louise höll typ på med en kille och sen träffade jag honom och då märkte jag att han var ett av mina ex och blev skit förbannad på henne och skällde ut henne och stack. Jag snackade inte med henne på flera dagar, hon ringde, messa och kom hem till mig men jag vägrade prata med henne. Det värsta är att när jag vaknade i morse trodde jag att det va sant, den värsta dröm jag någonsin har haft. Utan Louise skulle livet inte vara någon liv helt enkelt! Jag fick inte drömma färdigt eftersom jag vaknade av att min syster smällde i dörren, som vanligt. Så nu vet jag inte om vi blev vänner igen, men vi är i alla fall vänner i det riktiga livet vilket är väldigt skönt! <3 



 
En pojkvän gör dig fet - Hanna Widerstedt 
HAHAHA, jag dör :P 

Ni får ha en bra dag, så gör jag ett inlägg ikväll när jag kommer hem! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar