fredag 6 april 2012

What is love?!

Hallå där, Sofia här! :) 

Hoppas ni alla har haft en underbar dag, precis som jag! Idag har varit en sådan dag när jag inte har gjort något över huvud taget, förutom att tycka synd om mig själv :P 
Nu har vi ju gäster som jag skrev i ett tidigare inlägg från idag, vi har ätit massa tacos och fikat. Men min fika va inte direkt som deras fika, de åt äppelkaka med vaniljsås medan jag satt och tuggade i mig kiwi med vaniljsås (kände mig nyttig iaf)! Jag tror aldrig jag har ätit så mycket tacos som jag gjorde idag, känns som att magen står åt alla håll och kanter.. haha :P 
 Blir att lägga sig tidigt ikväll eftersom jag har börjat få ont i mina öron igen och min förkylning blir bara värre och värre för varje andetag jag tar. Ska försöka sova mig frisk nu, så jag kan börja träna någon gång!
Kan tipsa er om att se på snabba cash, på 1:an klockan 21.30 :D 

Nej nu måste jag gå ner och fortsätta vara social även fast jag egentligen bara vill krypa ner under täcket och försvinna ett tag! 

                                       Mumsigt värre!                    Ungefär såhär känner jag mig efter ikväll :P 


En mätt och glad tjej! 


Why Am I Crying - Molly Sanden





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar