onsdag 11 april 2012

I miss you

Godmorgon, Sofia här :) 

Denna dagen började skit, mamma väckte mig klockan 9.15 i morse för att hon skulle åka iväg. Vilket även var bra för jag hatar att sova när ingen är hemma! Något dåligt med detta är att jag kommer säkert att somna på bion ikväll, menmen det är sånt man får ta ;) 
Jag har precis duschat och ätit lite frukost! Denna dagen kommer bestå av pluggpluggplugg, matte, svenska, kommunikation och människors miljöer. Dagen kunde ju ha varit bättre, men har något att se framemot. Louise kommer idag igen, bara för att stötta mig <3 

  Någon rolig grej jag hittade i Louise rum, tror det är något killarna ska ha där nere! Nu är den min! ;)

 



NI får ha en bra dag, kommer kanske ett videoinlägg från mig och Louise ikväll om vi orkar ;) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar