torsdag 12 april 2012

I'm happy without you

Hej, Sofia här :) 

Nu sitter jag här ensam Louise drog för typ en timme sedan för hon skulle till IKEA och äta mat med familjen! Vi skulle ju ha kollat på Titanic igår, men det gick som det gick för min del iaf. Jag somnade första kvarten, jag var helt slut. ;) Men Louise kämpade på i 2 timmar, så det blev inget gråtande för oss vi får ta det en annan dag! 
Jag är på så superbra humör idag, JAG ÄR FRISK, nästan iaf :P Men jag är tillräckligt frisk för att börja träna igen. Har inte tränat på typ 2 veckor så ska bli så himla skönt att komma igång igen nu, speciellt efter allt man har tryckt i sig under påsk! ;) Idag händer det inte så mycket, ska städa rummet eftersom Louise har varit här och stökat till så fruktansvärt i två nätter :( Men plugg står även på schemat idag, har så sjukt mycket skolarbete att göra fattar inte vart allt kommer ifrån. Men ikväll ska jag träna och det gör så att jag vill städa och plugga så jag hinner iväg :P 


 Hade glömt bort att himlen kunde vara blå, så underbart!


 
 SOLEN SKINER!


Ni får ha en underbar dag i SOLEN idag :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar