söndag 6 maj 2012

Anonym??

Hej, Sofia här igen!
Ja, glömde bort att jag skulle svara på en kommentar som jag fick på inlägget "fuck you"! 
Det roliga är att denna person ville vara anonym men jag vet ju att det är du Markus så vad var grejen liksom? Denna personen (Markus) skrev "crazy people"! Kan ju säga såhär, om någon är galen så är det du! bara grejen att leka med folks känslor för att må bättre själv? Vem fan kommer på sådana grejer, jo galna människor utan hjärna. 
Jag är så jävla trött på folk som håller på som dig, du ber mig om att jag ska vara snäll och inte skriva något mer men när du gör såhär har inte jag lust att vara snäll mot dig! Du skulle tänkt dig för innan du ljög och höll på som du gjorde, man får stå för vad man gör. Har du inte lärt dig det än får du göra det nu!! 
Jag är snäll mot personer som förtjänar det och det gör inte du! 
Du är precis som alla andra jag har varit med, vill såra och förstöra personen helt och hållet! Liksom hur gammal är du 3 år?? Nej, det var en förolämpning mot alla 3-åringar.Trodde du var mogen och visste vad du höll på med men du är nog den omognaste killen jag någonsin har varit med och ändå var du den äldsta! 
Jag har även tagit bort kommentaren för tycker det är väldigt omoget när man inte vågar stå för vad man skriver så nästa gång kan du ju skriva ditt namn för annars kommer det ut såhär!! Ha det bäst Markus och sluta lägga in onödiga kommentarer under Anonym. :D

Jag är inte så dum som du verkar tro jag kommer på vem det är eftersom det var det ända du skrev till mig den dagen så, hahahahha! :P 

MARKUS HEDLUND = FÖRSÖKER VARA EN ANONYM KILLE!!
 
Ps: Hoppas verkligen jag slipper göra detta igen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar