lördag 5 maj 2012

I love my life

Hello, Sofia här!

 Idag har jag inte hunnit gjort så mycket men håller på att göra mig i ordning.  Pappa kommer nog snart och hämtar mig för ska åka med ut till sommarstugan med han och hans tjej, ska bli riktigt mysigt! 
Kan även berätta att jag mår så jävla bra, har ingen i mitt liv som vill såra mig nu. Jag är egentligen ingen tjej som vill vara ensam (alltså singel) men det är det jag mår bäst av :D Kan bara säga att livet rockar och jag vill aldrig sluta leva det!! :P 
Man ska hålla sig till personer som får än att må bra, ingen människa i världen är värd att må dåligt :) 
Fick även reda på igår att jag ska på arbetsintervju på tisdag för Värmlandsbär, nu är det bara att hålla tummarna att det går bra! ;)
 
Men nu ska jag fortsätta göra mig i ordning, så pappa slipper vänta på mig sen... ;)
 Hoppas ni får en grym lördag och söndag! 

Min favorit just nu:
Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar