söndag 6 maj 2012

Underbara söndag!

Hallojsan allihopa, Sofia här! 

Jag har precis kommit hem från sommarhuset, det har varit helt underbart skönt att komma lite längre bort från all skit och tänka på annat! Jag blir så jävla bortskämd när jag är hos pappa eftersom jag typ aldrig är där, men när jag väl är där får jag bestämma allt :P Jag älskar min pappa <3 
Som sagt jag har haft det jättebra, har även tagit bilder så ni ska få se hur det ser ut eftersom jag kommer spendera väldigt mycket tid där i sommar med vänner och så :) 

 Huset + trädgård + bastu 

 Den nya uteduschen!  

 Sovrum nr 1 (pappa och Gunillas)

Sovrum nr 2 (Min systers, 2 våningen)

 Sovrum nr 3 (Mitt, 2 våningen)

 Min och min systers lilla "vardagsrum" (2 våningen)

 Barnrummet (Gunillas barnbarn)

 Köket

 Matsal och vardagsrummet (soffan har inte kommit än)

Var tvungen att ta kort, världens skönaste kissemiss :P 


Detta underbara ställe ligger på Södra Hyn mellan Karlstad och Forshaga kan man säga :) 

    Ni får ha en underbar kväll allihopa!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar